Kul förlossningsprat i pod-etern med Bodil

februari 5, 2015

För några dagar sedan blev jag intervjuad av Bodil Bergman Hughes som både är fotograf (super duktig) och numera också podcastare (finns det sådant ord?). Hennes MAGPODDEN är inte bara rolig och innehållsrik, den är vacker också. Titta:

Magpodden cropped-header

http://www.magpodden.com/forlossningsfredag/21-forlossningsfredag-samtal-med-anna-frisk-annas-profylax/

Hon har dedikerat en dag i veckan till ett specifikt tema: Mamma måndag, Tvilling tisdag, Tutt torsdag, Förlossnings fredag mm

Bodil pratar fort och det gör jag också, så det är en intervju i högt tempo. Jag njöt av att få prata fritt men ändå om sådant som jag tycker är viktigt, livsviktigt till och med. Till vardags håller jag både kurser och föreläsningar, så jag är van att prata, men det är väldigt roligt när någon är där och ställer frågor, resonerar, funderar osv. Kul och givande helt i skön harmoni.

Ha det bäst!

Anna

Lämna en kommentar